28 Ağustos 2008

Soru

Kupanın üzerindeki ülke bayrakları, sadece kazananların ülkesininkiler mi, yoksa orada UEFA'ya bağlı tüm ülkelerin bayrakları var mı? Eğer sadece kazananlarınki var ise, bir takım bu kupayı ikinci kez kaldırdığında bayraklar da çiftleniyor mu?

Kupayı biraz inceleyince cevabı da tahmin edebiliyorum aslında. Ama öyle bir sorayım dedim. Nereden aklıma geldiyse...

# Çok üzgünüz elbet. Kahroluyoruz. Ancak enseyi karartmaya gerek yok, olur böyle şeyler. İstikamet Kadıköy. Aşağısı kurtarmaz. Zor mu? Zor. Ama ne zaman kolay oldu ki?

Sinir bozucu iyimserlikteki;
Ata.

6 ekleme:

Genç dedi ki...

olm harbiden sinir bozucu bir iyimserliğin var.. polyannaya koyim sana bi bok olmasın

scapula dedi ki...

Söz uçar, yazı kalır abi.

Üzülürüz, sinirleniriz, kızarız, ağlarız, hayata küseriz.

Ama yazı ciddi iş. Laf ağızdan bir anda çıkar, ama yazıyı yazarken düşünürüz.

Hava önemlidir. Çok önemlidir. Her şeyden önemlidir.

Biraz da Bülent Timurlenk, "Kim derse ki bugünden 'Kadıköy'de UEFA Kupası'nı kaldıracağız', dikkat et de fıtık olma derim..." dediği için yazdım bunu. Daha ayrıntılı açıklaması burada bana kalsın, sana yüz yüzeyken söylerim.

Yoksa ben de biliyorum UEFA'yı kazanma ihtimalimizin çok düşük olduğunu.

Bir de abi.

Biz inanmazsak, kim inanacak? Şampiyonlar Ligi'ni de kazanamayacaktık. Niye katılıyoruz ki o zaman? Para için mi? Bunu mu düşüneceğiz biz taraftar olarak?

Herkes bıraksın da inanalım UEFA'yı kazanacağımıza. Taraftarlık bunu da barındırmıyor mu içinde, hayal kırıklığını?

Kazanamazsak kazanamayız abi. Ben inanıyorum. Dünkü maçın son 5 dakikasında tura olan inancımı yitirmediğim gibi, buna da inanıyorum. Dün gece sana, geçen yılki Ankaragücü maçından sonra attığım mesajın UEFA versiyonunu atacaktım, uyuyorsundur diye vazgeçtim.

Kazanacak bu takım UEFA'yı. Aklı başında, mantıklı, futbolu da az çok bilen adamlarız, biliyoruz UEFA'da bizden güçlü bir sürü takım olduğunu. Ama biz de inanmazsak, kim inansın abi?

Seni, Kadıköy'de kupanın kaldırılacağına inanırken görmek istiyorum Gencom.

Yazı okunaklı olmadı. Olmasın zaten sktr et.

KANDIRALI dedi ki...

yine bir göz muayenesi istiyorum senden :) dün gece maçı izledim. 2 televizyn yanyanaydı arkadaşlarla gittik onlar galatasaraylı oldugundan sizin maça daha çok baktım. abi iyimserliğine şaşırdım. ben olsam ana avrat söverdim.. hatta bir ara kahvede otururken sövmedim değil. Yazık oldu.. ilk maçtan belliydi geçemeyeceğiniz ama b kadar da rezillik beklemiyordum.

Ancak şunuda belirteyim. Galatasaray uefayı kazanabilir..

Anonymous dedi ki...

Galatasaray'ın yanında neden A.S yazıyor??Ben mi yanlış görüyorum?

scapula dedi ki...

Şirket ayrılığıyla ilgili.

Maalesef ekonomik işlerden pek anlamadığım için çok açıklayıcı bir cevap veremeyeceğim. Biraz araştırayım, sorunuzu cevaplarım.

Anonymous dedi ki...

Scapula sanırım o Galatasaray Anonim Şirketi'nin A.S 'si.Ben de sorduktan sonra farkettim.Yine de ilgine teşekkürler,blog da çok güzel,takip edeceğim..