24 Ağustos 2008

Galatasaray - Denizlispor

Skibbe yuhalandıktan sonra, insanın içinden bir şey yazmak gelmiyor ki. Ne kadar büyük bir terbiyesizlik bu, ne kadar acı... Bir teknik direktör, Galatasaray'ın başındaki üçüncü resmi maçına çıkıyor ve yuhalanıyor. Bu üç resmi maçta mağlubiyeti yok. Onu yuhalayanlar, yarın adını ilk bağıracak olanlar. Ben bu adamların sevinmesini istemiyorum, zira üzüntülerin en büyüklerine layıklar. Bu adamların tuttuğu takımlar küme düşmeli ama ne yaparsın, Galatasaray bu, yarın onları yine utandıracak. Oysa Galatasaray onları utandırdığında, onlar utanmayacak aslında. Böyle sürüp gidecek bu, sonsuza dek. Ne diyeyim, sakınıyorum bu kez laflarımı, yoksa çok şey var söyleyecek.

Arkamda maç boyunca "Barış kazmasına top atmayın" diyenler, Barış'ın golünde "Özbeeeeeek.... Barııııııııııış" diye en çok haykıranlardı. Lincoln'ü maçtan önce yuhalamaya çalışan zeka yoksunlarını maç boyunca en çok heyecanlandıran futbolcunun ön adı Cassio'ydu. İlk golde Hasan Şaş'a küfredenler, ortanın golle sonuçlandığı andan itibaren yuttular cümlelerini. Onu çıkar, şunu sok, sağa at, sola ver, ileri oyna, ona pas vereceğine bana ver... Budur halimiz.

Neden aldım sanki şu kombineyi, sinirleneceğimi, maçtan zevk almamın engelleneceğini bile bile? Bu da benim hatam işte.

Unutmayalım, not düşelim. Mehmet Topal sakatlanmış. Bilmeyen için de açıklayalım. Skibbe, Mehmet Topal'ı çıkardığı için yuhalandı.

Bravo size.

Biraz daha uğraşırsanız olacak, şurada ne kaldı ki Galatasaray'la Fenerbahçe arasında... Az daha uğraşın, hadi'n rastgele.

4 ekleme:

meredithe dedi ki...

tribün hakkındaki tepsitlerinizin tamamına katılıyorum

ultrANIL07 dedi ki...

Aynen... Tribün konusunda ben de çok yakınıyorum.

Fakat Lincoln'ün nesini beğendiğini anlayamadım :)

PCLioN dedi ki...

Hayır işin çok daha komiği durup dururken saatlerce Lincoln diye bağırılırken rahatsız olan yine bizdik. Bu kadar dengesiz olunmaz, olunmamalı.

Bir adama ya küfür etmek, ya ilah yapmak zorunda değiller, bunu anlayabilseler zaten bir çok sorun çözülecek...

Arda dedi ki...

Hakan Balta'ya ruhsuz dedim attı, Barış'a vasıfsız dedim attı, en sonunda Genco Lincoln'e küfür et dedi ona da ana bacı yaptım o da attı. Yakında köşe yazısı yazıp maç öncesinden katkıda bulunmaya başlayacağım :D