05 Ağustos 2008

Bugün?

Yoksa bana doğumgünü hediyesi mi?
:)

8 ekleme:

Anonymous dedi ki...

soldaki gelsin, sağdaki çok fuzulü olur.

bu arada doğum günün kutlu olsun.


4ever55

Nazmi Hasdemir dedi ki...

kım ulan bu dallamalar

Kapali Ust dedi ki...

Kardeş doğumgünün kutlu olsun!!

KANDIRALI dedi ki...

gelmesin kimse sen git oyna. doğum günün kutlu olsun..

scapula dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar.

Nazmi Abi;

Soldaki Zigic, sağdaki Oliveira. Ortadaki soru işareti de yönetimin sürprizlerini temsilen orada bulunmakta.

4ever 55;

Sağ bek alınıyor be kardeş. Ne olacak bu Sabri'nin hali? :) Dün Galatasaray ürünü üç tişört aldım, birini alırken iki kere düşündüm üzerinde Sabri var diye. :D Yok yahu, arada sırada seviyorum ben de keratayı.

Sevgiler;

Anonymous dedi ki...

ellerim bomboş, yüreğimde biir sızıı...

bilog dedi ki...

çook zaman geçmiş o yüzden geçmiş doğum günün kutlu olsun diyeceğim:)

kimseyi alamadık sağlık olsun. bu arada soldakine bi saattir morientes diye bakıyordum yorumlardan zigic olduğunu anlayabildim.

scapula dedi ki...

Teşekkür ederim.

Alamadık, da "henüz" alamadık. Bu Oliveira'yı alırız biz gibi. :)