08 Temmuz 2008

Resimdeki Tanıdık

tıklayın büyüsün

Bu resimde tanıdık bir sima var. Tahmini olan?

19 ekleme:

lottery dedi ki...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

scapula dedi ki...

Değil abicim, yanlış cevap.

Hay sokayım sizin lotonuza be. İstesem de oynanmıyor buradan be kardeşim, gidin kendi ülkenizde yapın tanıtımınızı.

KANDIRALI dedi ki...

oh my god.. nice picture :Pp

o gözlüklü abiyle keltoşun birbirine sarılması dışında pek ilgi çekici bişey göremedim :)
hagi filan yok dimi resimde

scapula dedi ki...

Ahaha

Sen bilemezsin abi bunu! Galatasaraylı bilir bilirse, ki onu da sanmıyorum. Bana sorsalar, 10 tane adam söyle deseler bilemezdim herhalde. Çok zor soru. :)

Abi nerede olsun Hagi, Hagi yaşında 5 tane adam var zaten, onlar da değil işte :) Soldaki amcamlardan kırmızılının yüzünü, beyaz formalının kafası ve vücuduyla birleştirirsek bir tane Abdullah Ercan çıkar ama :)

bilog dedi ki...

valla yakın bi zamanda çekildiği belli. yani o çocuklardan biri bizim futbolculardansa şu an genç olanlardan biri heralde. ya arda, ya uğur, ya aydın. belki aykut. öyle hakan şükür falan çıkmaz bu fotodan. di mi? :)

scapula dedi ki...

:)

Gülümsemekle yetiniyorum. Ayrıntılar, ayrıntılar... :)

KANDIRALI dedi ki...

en üst soldan 3. nonda çıkmasında :D

scapula dedi ki...

Ahahaha... Evet doğru cevap geldi, Kandıralı bildi. En üst en sağdaki de Mondragon, alttan ve soldan ikinci sıradaki de Emre Belözoğlu.

Nonda'nın üç sağında da Steven Gerrard var.

scapula dedi ki...

Bilmeleri mümkün gözükmüyor ama ultrAnıl ve Genco'ya da şans verelim, yoksa söyleyeceğim. :)

ultrANIL07 dedi ki...

Valla bizim eski futbolcu Osman Coşkun var orada ama çocuklar arasından kimseyi çıkaramadım ???

scapula dedi ki...

O işte be, o! Çocuklardan bana ne :) Hiçbiri büyümüş olamaz, geçen seneki iğrenç forma var soldaki adamın üzerinde.

Göbek şişirmiş Osman'ı nereden tanıdın, nereden getirdin bu kadar silik bir adamı aklına, hayret.. Bin kere helal olsun.

KANDIRALI dedi ki...

bence o çocuk mapeza :P

ultrANIL07 dedi ki...

Bir Parma maçından sonra çok sinir olmuştum Osman'a. Bulduğu yerden şut deniyordu. O gün bugündür unutmam o yüzü :))

bilog dedi ki...

osman coşkun kim lan? :)

ultrANIL07 dedi ki...

Şuradan gösterelim;

http://www.cimbom.org/football/Images/Players/osmanc.jpg

bilog dedi ki...

yok çıkaramadım ben bu adamı hiç.

scapula dedi ki...

Daha net resim var şurada, belki faydası olur:

http://bp2.blogger.com/_qOZn6xm85K4/SGdH-KCtiEI/AAAAAAAAA5U/ks8ISqIQDts/s1600-h/sporcu+kartlar%C4%B1.JPG

Sol alt köşedeki. Maçlarda da öyleydi zaten, soldan bastırır giderdi... Sonrası ya taç ya aut.

KANDIRALI dedi ki...

osman ı tanımadım ama o sporcu kartlarnda üstte fatih terimin atında tugay ın resmini görünce yarıldım nasıl değişmiş ahah hele suat yolda görsem şarapçı der yolumu değiştiririm ahahah

scapula dedi ki...

Abi sana Kocaelisporlu kartların resmini çekicem dur. :)

Birkaç saate koyarım buraya. O efsane Kocaeli zamanının kartları...