12 Temmuz 2008

Hanginiz Kara Murat?

Bir yıldız santrfor transferi bitmiş, öyle deniyor... Bunlar da tahminler. Ben %15 ile en yüksek ihtimali Kuranyi'ye veririm, ama o ayarda bir adamın alınacağına %99 derim. Bakalım, resim netleşir birkaç gün içinde. Biraz ızdıraplı geçecek tabii bu birkaç gün.

Edit: Vazgeçtim.
%3 Baptista
%2 Crespo
%95 Adı geçmemiş birileri. (Owen, Gudjohnsen vs. gibi)

9 ekleme:

Uğur dedi ki...

Valla inşallah doğrudur hepsi çok iyi oyuncular ama bana crespo alınır gibi geliyo bonservisi elinde olduğu için..

scapula dedi ki...

Doğru, kesin doğru. Bundan şüpheniz olmasın.

Resimdekiler ayarında bir adam gelecek.

ultrANIL07 dedi ki...

Bu resimdeki adamların yarısı bile beni heyecanlandırmadı. Kimisinin yaşı geçmiş, kimisini yüksek fiyatları yüzünden getirmek zor. Durun bakalım!

Kapali Ust dedi ki...

Bize premier lig golcusu yakısır..

scapula dedi ki...

Ama görünen o ki, La Liga golcüsü yakışacak. :)

Arada, döndüğüne sevindim hocam. Bakıyorduk bakıyorduk yeni bir şey yok, telafi edersin artık yavaştan. :)

Kapali Ust dedi ki...

Yaz sıcakları, iş, güç derken vakit bulamadık, yavaş, yavaş hızlanacaz tekrar, arayı telafi etmeye çalışacaz..Saygılar.

Uğur dedi ki...

Tahmin doğru çıkacak gibi Gudjohnsen geliyor

scapula dedi ki...

Gudjohnsen değil. :)

selaminko dedi ki...

valencia'dan morientes gelecek. valencia borc batagında.o nedenle ucuza mal edilmeye calısılacak olan morientes gelecek. gelirse de cok is yapar.