Bilen bilir, Aurelio'nun futbolunun hayranıyım. Türkiye liglerinin ve Türkiye milli takımının en yeri doldurulamaz futbolcusudur, Avrupa'nın da en iyi 25-30 ön liberosundan biridir bana göre. İlerleyen günler ne getirir bilinmez ama, Aurelio kalsa bile Fenerbahçe'den bu yıl hiçbir şey olmaz. Dahası, çok eğlenceli bir yıl bekliyor biz Galatasaraylıları, gelişmeler o yönde.

Ancak, yazının konusu Aurelio. Yazının konusu dediğime bakmayın, tek bir şey söyleyip keseceğim. Kısa ve net: Aurelio giderse, Fenerbahçe efsanesi* biter. Bu sezon muhtemelen üçüncülüğe oynar Fenerbahçe. Ardından taraftarlar yönetimi protesto eder, Aziz Yıldırım bile bırakabilir. Zor gözüküyor ama, umarım gider Aurelio. Ayrıca belirteyim, Aurelio'nun Fenerbahçe'de kendisine bu kadar uygun bir ortam varken Betis'e gitmek istemesine anlam veremiyorum. Bu ırkçılık olayıyla ilgili mi acaba? Onu da sanmıyorum. Bakalım, Aurelio bu sezon da kalır herhalde...

*Fenerbahçe efsanesi diyorum, zira en büyük rakibimizi küçük görmek gibi bir huyum yok, son 5 senedir Türk futbolunda en doğru işleri yapan ve en başarılı olan kulüptür Fenerbahçe. Ancak yeni yönetimle birlikte Galatasaray, tahtını geri almıştır yahut almak üzeredir diyebiliriz. Yalnız bende mi var bilmiyorum ama, şimdiki yönetimin icraatlerinin verdiği şaşkınlığın yanında bir garip şey hissediyorum: Sanki eski yönetim onca işinin gücünün arasında bir de Galatasaray'la uğraşıyormuş, Galatasaray hayatlarında ikinci üçüncü plandaymış da arada mecburiyetten ilgileniyormuş; şimdiki yönetim ise bizim gibi her saniye Galatasaray için ne yapılabileceğini düşünüyormuş gibi geliyor.

Ulan, bu konuyu da Galatasaray'a bağladım ya...

3 ekleme:

ultrANIL07 dedi ki...

Fenerbahçe gibi bir takımı böyle kolay yok saymak doğru değil. Aurelio gitse bile Fenerbahçe en fazla sallanır, ama yıkılmaz. Fenerbahçe'nin eski günlerine döneceğini düşünmek bana biraz abes geliyor. Ha, Aragones'in Alex ve Deivid ile nasıl geçineceği de tüm bu soruların yanıtını verecek.

scapula dedi ki...

İşte ben de tam aksine, Fenerbahçe'yi asla yok saymamakla birlikte, Aurelio'nun Fenerbahçe'nin en önemli oyuncusu olduğuna inandığım için onun gitmesi durumunda yıkılacaklarına inanıyorum. Bu adam Türk statüsünde. Yerini dünya çapında başka bir ön liberoyla doldursalar, bu kez bir yabancı oyuncularını daha göndermek zorunda kalacaklar ve iki kritik oyuncu kaybetmiş olacaklar. Bu da en iyi ihtimalle bir sezonluk bir kayıp demek, ki aynı kalitede adam bulamayacaklarından neredeyse eminim. Bulsalar da, ne kadar zamanda uyum sağlayacak, vs.

Lugano, Edu, Carlos, Maldonado, Alex, Deivid, Kezman, Appiah. Bir yeni santrfor alacaklar, bir de ön libero gerekince Appiah, Maldonado ve Kezman'dan ikisini yollarlarsa çok sorun yaşamazlar belki. Ama kadroyu oturtma aşamasında çekecekleri sıkıntılar, onlara çok puan kaybettirebilir. Maldonado ilk geldiği gün bir tanıdık bir şey yazmıştı, o hesap:

http://www.galatasaray.to/forum/showthread.php?t=5449&highlight=maldonado

Yalnız Aziz Yıldırım'ın, Aurelio'nun gitmesine izin vermek gibi bir hata yapacağını sanmıyorum, muhtemelen bütün bunlar da Bayram Tutumlu'nun fiyat yükseltme oyunlarıdır zaten. Resttir en azından. Fenerbahçe yöneticileri ne gerekiyorsa yapıp tutmalı Aurelio'yu, gerekirse en yüksek maaşın iki katını versinler. Neyse, bizim işimiz değil bu.

KANDIRALI dedi ki...

bencede giderse fener baya sarsılır ama anadolu takımı hocaları tırstığı sürece yine ligde bişey olmaz giib geliyor.. ama MALdonado var :D selçuk var hehe eğleniriz işte biraz.