İnternete sızan resimlerde ışıkta mı, açıda mı bir problem varmış acaba? Bu formaların hepsi de güzel. Bir de kanlı canlı görmek lazım demiştim, gördüm ve hastası oldum. Dört forma da güzel. Yıllardan sonra dört çok güzel formayla başlıyoruz sezona. Beyaz mı alsak, turuncu mu alsak, parçalı mı alsak? Ne alsak yahu?

5 ekleme:

bilog dedi ki...

parçalıyı bir arda üzerinde, bir karan üzerinde görmem lazım. sonra alcam:)

Genç dedi ki...

yazıtipi belli olsun , bu sezon içinde alabildiğimi alıcam valla :)

scapula dedi ki...

Ayıp ulan.

Öğrenci adamız.

Yönetim istifa!

scapula dedi ki...

Genco, yazı tipi belli ya.

Netten sızan resimlerde vardı. Var şurada iki satır aşağıdaki postta.

ultrANIL07 dedi ki...

Ben turuncunun şortuna bayıldım. Takım olarak alacağım sanırım turuncuyu. Bu sezonki parçalı da süper ama parçalıdan çok var artık :)