20 Temmuz 2008

Can Erbesler

Dün konuşuyorduk. Galatasaray Tv'nin tek çalışanı sanırım Can Erbesler. Arada gördüğümüz diğer spikerler de kendisinin çok yorulduğunda yardım istediği eşi dostu olsa gerek. Şu anda açın kanalı, kesin Can Erbesler vardır.

Abimiz günün 24 saati Galatasaray Tv ekranlarında. Haber sunuyor, yorumluyor, gazete okuyor, röportaj yapıyor... Röportajlarının arasında konuğundan izin isteyip kamera açısını ayarladığı rivayetler arasında. Kendisi insan değil. Tuvalete gitmiyor, uyumuyor, yemek yemiyor. Arada maç görüntüleri verildiğinde dönüşümlü olarak yapıyordur belki bunları. Seviyoruz tabii, neticede Galatasaraylı.

10 ekleme:

Anonymous dedi ki...

heryerdeyiz felsefesine uyuyor:)

Anonymous dedi ki...

bi de adı can erbeşler olmayan iki güzel abimiz var. biri alabildiğine florya'dan bildiriyor, florya tesislerinde kalması muhtemel. diğeri ise haber sunumları filan idare ediyor stüdyolardan. o değilde bir ablamız var, sabahın o saatinde gazeteleri okumaya mahkum edilen en minyonundan. adı ne ola acep?

sabri forever

benikoyupgitme dedi ki...

hafif çekik gözlü olan ve iddaa yorumlarında da oldukça başarılı olan değerli gs tv çalışanı abimizin adı veli yiğit, genelde florya'ya kamp kurmuş sürekli futbolcularla içli dışlı olan ve o maç senin bu maç benim o futbolcu senin bu futbolcu benim röportaj yapan ise mustafa muratoğlu. Birde iki tane güzel bayan spikerimiz var.

N.e.s. dedi ki...

toplasan 10 adam yok gibi..

scapula dedi ki...

Teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.

Ancak inanın bu konuda yorum yapacak, ekleyecek başka hiçbir şeyim yok. :) Zira daha fazla üstünde konuşulacak kompleks bir yapısı yok Galatasaray Tv'nin. Söylediğiniz gibi on kişiyle dönüyor işte, nesini konuşacağız. İzlemiyorum da ben zaten.

Şu Doğan'dan bir kurtulsak...

Son kertede Sabrici dostuma bir soru;

Can Erbeşler mi? "Erbesler" mi? Erbesler diye biliyorum ama emin olmadığımdan soruyorum...

Anonymous dedi ki...

ben de bilmiyorum aslında tam olarak scapula. erbesler'in dil ve kulakla olan kötü ilişkisini göz önünde bulundurup erbeşler dedim. orkun usak'a da hala uşak derim ben mesela.

forever sabri

scapula dedi ki...

Teşekkür ederim. Google araması yaptım şimdi, sanırım Erbesler.

Saygılar;

ultrANIL07 dedi ki...

Karşıyaka taraftarı Ege TV'yi bastığında canlı yayında programı sunan eleman da buydu. Çok korkmuştu garibim... Kolay değil tabii yayın orta yerine ellerinde bira şişeleriyle taraftarlar geliyor :)

M.T dedi ki...

yorum belki biraz geç olacak ama google aramasında rastladım posta zaten. nedense bir tek ben göremedim can'ı gstv ekranında doğru dürüst:) maç önü ve maç sonlarının vazgeçilmezidir. veli yiğit'in son dönemlerde yaptığı katkı yadsınamaz. O'na da değinsen iyi olurdu bence. ayrıca bir not. can erbesler... neyse;)

scapula dedi ki...

E 2008'de yazmışım. O zaman ne Veli Abi vardı ne Kaan... :)