- Fatih Terim yeni sözleşme yapmış, sonraki iki turnuvada da Milli Takım'ın başında. Kötü mü oldu?
- Hayır.

- Çok kötü.
- Peki.

- Maaşı da iki katına çıkarılmış. Hak ediyor mu?
- Evet.

- E ama çok fazla!
- Hayır. Löw'ün 4'te biriydi, şimdi yarısı olacak.

- Ama o Löw!
- Çok mu iyi? Fatih Terim Kadıköy'de yenmişti onu Fener'in başındayken. Kaldı ki son maçta da çok daha güçsüz bir takımla çok daha iyi futbol oynattı takımına.

- Olsun, Löw o. Almanya'da.
- Scolari'nin de, Hiddink'in de yarısından daha az kazanıyordu Terim, şimdi onlara biraz yaklaşacak. İşin kötüsü, sen o zaman bile konuşuyordun, şimdi hayatta susmazsın.

- Susmam. Fatih Terim çok para kazanıyor.
- Kârlı bir anlaşma bu. Milli Takım'ı Euro 2008'de yarı finale çıkararak 10 senelik maaşı kadar para kazandırdı Federasyon'a.

- Ballı ama, ballı ballı. Son saniyede atmasaydı takım golleri, görürdüm ben o paraları.
- Halan var mıydı?

- Hı?
- Yok bir şey. Diyorum ki son saniyede atmasaydı Lahm, şimdikinin de 5, hatta finali de alırsa 10 katını kazandıracaktı.

- E ama maaşı? Bana ne bana ne, ben kazanmıyorum o kadar, adaletsiz dünya! Çok iyi CM oynarım, ben yöneteyim takımı ben ben ben.
- Peki.

3 ekleme:

Nazmi Hasdemir dedi ki...

söz gümüştür yırttık götümüzü gümüş madalya için 34 yazı boyunca, şimdi sonuna kadar susuyorum altın madalya için. Bir daha asla adını anmayacağıma yemin etmişim, ne yazarsanız yazın size yorum yok bu konuda artık.
tarih beni haklı çıkaracaktır

scapula dedi ki...

Abim tarih seni haklı çıkarır da, Fatih Terim'i de çıkardı. Bu adam başarılı, nereye gitse başarılı oldu. Hep mi şans, hep mi kader, hep mi kısmet, başarıyı nasıl sadece bunlara bağlarlar anlamıyorum. O zaman Aziz Yıldırım'a de kızmayalım, bizim UEFA Kupası da tesadüf. Son 4 dakikada 2 golü de tanrılar attı Milan'a. :)

Yakın bir arkadaşım en güzel yorumu yaptı Terim'le ilgili: "Atsan atılmaz, satsan satılmaz." Hakikaten de öyle, ben de ne silebiliyorum Terim'i, ne de sevebiliyorum gönül dinginliğiyle. Ama önemli bir şey değil sevip sevmemek, mutlu ediyor ya bu adam o yeter.

Bir de dipnot. Terim hakkında daha önce de yazı yazdım, bazı konularda yerden yere vurdum ve bunların hepsinde de fikrim halen sabittir ama iyi yönlerini dile getirmeyip sürekli hakaret etmenin adı da eleştiri değil linç oluyor. Bütün internet alemlerinde linç ediliyor hâlâ Fatih Terim. Bir kişi vursun, iki kişi vursun, bilen adam vursun ama misal Ekşi Sözlük gibi bir yerde futboldan gram anlamayan adamlar toplu halde birleşip dövmesinler bu adamı.

Ha, yarın bir gün Terim milli kahraman ilan edilir, bu sefer de kötü özellikleri unutulur, işte o zaman da bunları hatırlatırım. Hakkı yeniyor abi adamın. Hadi sen Fatih Terim'in ciğerini biliyorsun, belki kimsenin göremediğini görüyorsun ama futbol bilmeyen adam Fatih Terim'in maaşına laf söylemesin. Benim Fatih Terim düşmanı babam bile bugün maaşının iki kat arttırıldığını duyunca "Kuruşuna kadar helal olsun." dedi. Herifçioğlunun biri de gitmiş internete "Bir aylık maaşıyla ben emekli olurum." yazmış ya... Ulan adam mısın ki sana o parayı versinler? Bunlara kızıyorum abi ben.

Sen yıllarını vermişsin biliyorsun da, herkes bilip yazmıyor abi. Fatih Terim basına -çok haklı olarak- giydirdikçe basın yalan yazıyor. Basın yalan yazdıkça bu kafasız herifler inanıyor. Sonra da Fatih Terim'i yolda görse imza isteyecek heriflerin internetten ona sallamasına tanık oluyoruz, var mı bundan büyük basitlik...

Rüştü olayı, Fatih Terim olayı, hepsi aynı. Hakkı yenenin hakkını verme mekanizması işletmeye başladım blogda gayriihtiyarı olarak. Nefretten nefret ediyorum, linç kültürünü linç etmek istiyorum, olay bu. İnan Hırvat maçından sonra Rüştü'nün göklere çıkarılmasının saçmalığı konusunda yazı yazacaktım vaktim olsa, denk gelmedi. Bugün de Terim kahraman ilan edilseydi aynı şekilde ters görüntü verirdim söylediğim gibi. Muhalefet olsun diye değil, linç kültürüne tahammülüm yok diye.

KANDIRALI dedi ki...

hep gariban edebiyatı yapa yapa sevdirdi kendini bize. of of yeter