29 Haziran 2008

Itandje

Bu mudur? Itandje midir alacağımız en iyi kaleci? Hadi öyle olsun bakalım, neticede Mondragon'u da tanımıyorduk geldiğinde... İstanbul'daymış şu anda Charles Itandje. Bize de hayırlı olsun demek düşer. Ama bir de not düşelim, Liverpool taraftarı zil takıp oynuyor. 1,2 milyon euro'ya Orkun'u Konyaspor'a satmış Galatasaray havası hakim Liverpool forumlarında. Göreceğiz bakalım ne kadar haklılar. Umudum yok değil, hatta gayet umutluyum ama daha net bir isim bekliyordum.

Ah Isaksson ah...

2 ekleme:

KANDIRALI dedi ki...

bu adamda yalan olmuş. bizim kılıçı verelim size nasıl olsa serdar'ı aldık biz :D

scapula dedi ki...

ahahah

Sonunda olacak olan o valla :)

Yok ama yahu, yönetime güveniyorum ben. Çıkacak bir şeyler, gelecek iyi bir kaleci.

Asıl bir forveti bitirmeye çalışıyorlar ki, gelirse lig oynanmadan bize kupayı versinler diyeyim. Ben inanmıyorum alabileceğimize, o ayrı. Ama alabilirsek ancak şimdi alırız yani, ekstra durumlar var... Du bakalım. :)