"Küçük" durmadan konuşuyor. Bir yanında Bülent Tulun, bir Ayhan Akbin'le "Kuyruk Acılılar" üçlemesini oluşturuyor.

Şanlı Galatasaray'ımın içine kirli tarikat işlerini bulaştıran ve bunu övünerek anlatan en hafif tabirle "küçük" adam! Kes yahu artık sesini.

"Galatasaray'ın Hakan Şükür'e, Okan'a ve diğer futbolculara yaptıklarından sonra Emre'den vefa beklemek çok doğru değil." buyurmuş bugün de. Evvela "diğer futbolcular" dediği grubun içine kendisini katıyorsa, şöyle bir demecini hatırlatırım: “Ne mutlu bana ki, dini yaşayan bir futbolcu olduğum için Galatasaray'dan gönderildim. O zaman da hiç üzülmemiştim, şimdi daha da mutlu oldum. Ne mutlu bana…”

Ne Okan'ı, ne Hakan'ı, ne Emre'si, ne vefasızlığı?

Galatasaray'da iki kişiye vefasızlık yapılmıştır.

Biri 3'tür, biri 10'dur.

5ler, 7ler, 57lere hak ettiklerinden daha bile fazla değer verilmiştir.

Bu adamlar bir zahmet sussunlar, başlarını öne eğip bugün her şeylerini borçlu oldukları Galatasaray'a minnet etsinler o yüzden. "7" dediğimiz Okan'ın yaptığı gibi.

1 ekleme:

ultrANIL07 dedi ki...

Altına rahatlıkla imza atılabilecek bir yazı. Tebrikler.