İlkini zaten görmüştük, almıştık, giymiştik. Diğerleri de sızmış internete, keşke sızmasaydı. Bize de koyup sergilemek düşer. Font yukarıdaki, formalar da şunlar:
Herkes beğenmiş, bende bir terslik var herhalde. Beyaz forma bir nebze de, heyecanla beklediğim turuncu forma hayal kırıklığı oldu benim için. Turuncu forma fikri mükemmel, uygulanışı kötü; Milli Takım'daki turkuaz örneği gibi. Neyse, belki duruşundan, açısından öyle geliyordur. Bir de kanlı canlı görmek lazım. Hoş, ne olursa olsun seveceğiz bu formayı Uğur'un, Emre'nin, Arda'nın, Servet'in (...) üzerinde görünce...

Bir de klasik parçalı gelecek.

2 ekleme:

Kapali Ust dedi ki...

turuncu fena olmamış ama beyazı gözüm tutmadı..

scapula dedi ki...

Ben de tam tersi...

İkisi de fena değil, ikisi de son yıllardaki formalarımızdan (geçen seneki o giymediğimiz kıpkırmızı forma hariç) daha güzel ama hani yeni yönetim, Yiğit Şardan, Galatasaray Store ve pazarlama hamleleri derken beklentiler çok yükseldiğinden turuncuda bir şeylerin eksikliğini hissettim. Canaydın döneminde çıksa bu formalar, ilk dakikadan alır mutlu mutlu giyerdim. Şimdi o kadar hevesli değilim. Fikir mükemmel, renk mükemmel ama bir şeyler olmamış sanki. Daha radikal bir şey bekliyordum, her zaman giydiğimizin turuncusu çıktı sadece. Yine de güzel, sahada turuncu bir Galatasaray görmek çok keyifli olacak, umarım özdeşleşiriz bu renkle.

Bir de belki gözünüzden kaçmıştır, beyaz formadaki sarı şeritin üzerinde (sanırım) şampiyonluk yıllarımız yazıyor. Bu da ayrı bir güzellik.