09 Mayıs 2008

Yeter Be!

Bülent Uygun'un annesi yılın annesi seçilmiş. Bülent Uygun'un konuşması sırasında duygulu anlar yaşanmış. Yeter ulan, yeter be! Bir gün de hakkında bir haber görmeyeyim, bir gün de konuşma bir yere be adam! Bir gün anası, bir gün kızı... Bıktım ulan bıktım seni görmekten.

Ne gereksiz adamlar var yahu şu futbol camiasında. Tipe bak!

3 ekleme:

KANDIRALI dedi ki...

son zamanlarda iyice yavşadı herif. nerde kamera görse yapışıyor

Anonymous dedi ki...

aslında insanı dış görünüşüyle değerlendiren şu posta yorum dahi yazmamam gerekirdi ama yazayım: emin ol sen onun elde ettiği başarılarının yarısını elde etsen daha fazlasını yapardın. oturduğun yerden bunları salladığına göre...

scapula dedi ki...

Sevgili İsimsiz Arkadaş,

Bülent Uygun'u dış görünüşüyle değerlendirdiğim fikrine kapılmanın nedeni "Tipe bak." cümlesi ise istersen bir daha oku yazıyı. Zira orada açıklıyorum Bülent Uygun'a -senin deyiminle- "sallamamın" nedenini. Her gün, her an, her saniye televizyonda adam. Yok kızıma küfrettiler, yok Mehmet Yıldız'ı alan şampiyon olur, yok Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istiyorum, Anadolu'dan şampiyon çıkaracağız, Gönüllerin şampiyonuyuz, 45 milyon arkamızda... Adam bıkmıyor konuşmaktan, ben bıktım dinlemekten. Kaçışı da yok ki.

Hem nesi var Bülent Uygun'un dış görünüşünün de laf edilsin? Eli yüzü düzgün adam. Olmasa ne yazar da, öyle söylediğiniz için belirtiyorum.