09 Mayıs 2008

Euro 2008 Kadro Toto


Benim 23 kişilik kadrom şu olurdu:


Kaleci: Volkan Demirel, Rüştü Reçber, Aykut Erçetin
Sağ Bek: Gökhan Gönül
Sol Bek: Hakan Balta, Volkan Yaman
Stoper: Servet Çetin, Emre Güngör, Emre Aşık, İbrahim Toraman
Göbek: Marco Aurelio, Mehmet Topal, Emre Belözoğlu, Yıldıray Baştürk
Sağ Açık: Hamit Altıntop, Mehmet Topuz
Sol Açık: Arda Turan, Gökdeniz Karadeniz
Forvet: Nihat Kahveci, Tuncay Şanlı, Ümit Karan, Hakan Şükür, Halil Altıntop

Tabii bu kadroya İbrahim Toraman ve Ümit Karan gibi Fatih Terim'in takıntılı olduğu oyuncular giremez (en iyi alternatifleri Gökhan Zan ve Mehmet Yıldız). Birkaç tane de Fatih Terim'in "ben buldum kontenjanı"ndan oyuncu alınır, iyi olsalar bile Avrupa Şampiyonası için henüz zamanı gelmeyen... Tümer kesin alınır, ki ona tercih meselesi deyip geçiyorum, Milli Takım'da fena da oynamıyor zaten. Semih de kesin alınacak, gol kralı olduğuna göre ona da bir şey diyemeyiz ama Milli Takım'da başarılı olamayacak bir oyuncu Semih. Sivas başarılı olduğuna göre onlardan da bir oyuncu kesin almak lazım deyip Mehmet Yıldız'ı, onu almazsa Halil'i alacak Terim, böylece Hakan ve Ümit yerine Mehmet (Halil) ve Semih'i izleyeceğiz. Fatih Tekke'yi almaz herhalde, almasın da zaten. Vederson, İbrahim Kaş, Uğur Boral ve Colin Kazım sürprizleri bekliyorum Terim'den. Bu oyunculardan en az ikisini kesin kadroda görürüz. Bir de Sabri banko, bu da yanlış bir tercih olacak.

Caner Erkin, İbrahim Kaş, Selçuk İnan, Yasin Çakmak, Gökhan Emreciksin, Giray Kaçar, Mevlüt Erdinç, Ceyhun Gülselam; veya ne bileyim şu ana kadar hiç kadroya çağrılmayanlardan Barış Memiş, Orhan Şam, Uğur Uçar gibi oyuncular elbet eninde sonunda yarar sağlayacaklardır ama Euro 2008 şu ana kadar takımla kaynaşmamış bu oyuncular için çok erken. Yaşlarından dolayı değil, bugüne kadar oynamadıkları için erken, yoksa Uğur mesela şimdi sağ bekin ikinci alternatifi olabilirdi. Keza Mehmet Yıldız monte edilebilirdi takıma, o hamleyi yapmakta da geç kaldık. Gerçi ben Mehmet Yıldız'ın Milli Takım'a pek yarar sağlayabileceğini düşünmüyorum ama hak ediyordu sonuçta, denemek lazımdı.

Ümit
Tuncay ------------- Nihat
Emre Aurelio Hamit
Hakan Servet Emre G. Gökhan
Rüştü

şeklinde de bir hayal 11'im var, asla gerçekleşmeyecek. Arda, Mehmet Topuz ve Mehmet Topal bu kadroyu zorlar. Hatta Arda'ya bir şekilde yer açılır.

Muhtemel 11'imiz ise;

Tuncay Nihat
Arda Emre Aurelio Hamit
Hakan Servet Gökhan Gökhan
Volkan

şeklinde olur, ki çok güzel bir diziliş değil bana göre.

Başta kendi istediğimi yazmıştım. Sonda da Fatih Terim'in seçeceğini yazayım:

Volkan, Serdar, Rüştü
Gökhan Gönül, İbrahim Kaş
Hakan Balta (yedek yok, bir şey olursa Uğur Boral oynar)
Servet, Emre Aşık, Gökhan Zan
Aurelio, Mehmet Topal, Emre, Yıldıray, Tümer
Arda, Uğur Boral
Hamit, Gökdeniz, Mehmet Topuz
Nihat, Tuncay, Semih, Halil (Mehmet Yıldız)

0 ekleme: