06 Mart 2008

Ülke Kurtuldu


Fener'in çeyrek finale çıkması beni rahatsız etmez, benim Fenerbahçe'yle bir sorunum yok. Benim derdim Fenerbahçelilerle.

Çeyrek finale çıkarak çok güzel bir iş yaptınız. Hakkınızdır, kutlayın. Ama yok, illa Galatasaray'a laf sokacaksınız, yıllardır içinizde sakla(yama)dığınız kompleksi iyice dışa vuracaksınız. Yahu çok üzülüyorum size be olm. Meğer ne kadar dertliymişsiniz, ne büyük acınız varmış, hayat resmen zindanmış size. Hayır biliyorduk da bu kadarını tahmin etmiyordum ben şahsen. Bunca yıl bu kompleksle nasıl yaşar insan? Şimdi daha iyi anlıyorum sizi ve Fenerbahçe'nin bu başarısına seviniyorum. Neticede siz de bizim kardeşimizsiniz, aynı ülkede yaşıyoruz, sizin mutluluğunuz bizim de mutluluğumuz demek. Sokağa çıktığımda, otobüse bindiğimde yahut devlet dairesine gittiğimde gülen yüzlerle karşılaşırım belki artık ve böylece benim de sinirim bozulmaz, daha mutlu ve huzurlu bir hayat sürerim. Demek ki tek derdimiz Fenerbahçe'ymiş, bütün bir ülke olarak yıllardır bunu bekliyormuşuz refaha kavuşmak için. Dediğim gibi, mutluyum.

Bir de kupa alsalar neler olacak demek ki. Kupa dediğim Türkiye Kupası canım, yok artık! Süper Kupa olacak değil ya...

0 ekleme: