08 Mart 2008

Nihayet Ö.C.


''Senin kadar yalancı bir insan görmedim. Sana bir kere, seni seçenlere bin kere yazıklar olsun.''

demiştim burada. O yazıyı sildim, zira adaylığını koymadı Sayın Başkan Özhan Canaydın. Son bir konuşma yaptı, yine apaçık sergiledi vizyonsuzluğunu. Tarihimizin en başarılı başkanına dil uzattı, kişisel komplekslerini yansıttı, çok iyi işler yaptığını iddia ederek övünüp durdu... ''10 yılda 7 şampiyonluk, 3 Avrupa kupası'' diyen adam ''6 senede 2 şampiyonluk bir de Türkiye Kupası kazanmayı başardık'' deme cüretini gösterebiliyor. İlk geldiği sezonki şampiyonluğu kendisine sayıyor, ''Bu sene şampiyonluk gelirse onu da kendi haneme yazarım.'' da diyebiliyor. Fakat artık bunlara değinmek istemiyorum. Bunları konuşmaktan bıktık 6 senedir.

Artık Galatasaray'da yeni bir devir açılıyor. Beni heyecanlandıran iki başkan adayı birleşiyor. Adnanlar 2'yken 3 oluyor. Galatasaray tekrar dünya kulübü olma yoluna giriyor. Tüm Galatasaraylılara hayırlı olsun.

Özhan Canaydın'a da bundan sonraki hayatında sağlıklı, huzurlu, mutlu ve Galatasaray'ın hobi seviyesinden ileri gitmediği bir ömür diliyorum.

0 ekleme: