Bugüne dek izlediğim en güzel maçlardan biriydi kuşkusuz. 90 dakika süren Manu baskısı, tamamı Manchester'dan olmak üzere kaçan inanılmaz goller, çizgiden çıkarılan yahut direkten dönen toplar; ardından Portshmouth'u sevindiren penaltı, kırmızı kart, gol... Manchester kalesine geçen 3 ayrı kişiye ne demeli?

Bu maçı Portshmouth'un kazanması mucize. Kırk yılın başı bahis oynamıştım onu da yatırdılar ama bana şu maçı izlettikten sonra canları sağ olsun. Hayır, bahis yapmasam izlemezdim muhtemelen, o yüzden oynadığıma seviniyorum. Tabii bu mucizenin ardından son 10 dakikada kalesinde Rio Ferdinand olan 10 kişilik Manchester iki gol bulup mucizenin boyutunu en yukarı taşısaydı daha iyi olurdu.

Tekrarı falan olmaz bu maçın herhalde ama en azından özetini bulup izlemesi gerek herkesin.

Edit: Ben buldum ekleyeyim:

0 ekleme: