Şu anda saat sabah 9'u 24 geçiyor. Son Canaydınlı uykumdan uyandım. Son sabahım bu Canaydın huzursuzluğunun üzerimde olduğu. Lanetli ellerini çekecek bugün üzerimden, üzerimizden.

Bir ilaç kullanıyorum, bir süre alkol almamamı tavsiye ediyor doktor. Peki sen 6 yıldır beklediğim bugünü hesaba kattın mı be doktor? Tıp okullarında okutmazlar ki Canaydın'ı. Onu anlamak için Galatasaray okulundan mezun olmak gerekir. Galatasaray okulu dediğim Lise değil ulan, bozma şurada üç kuruşluk keyfimi.

Yaa doktor, işte böyle. İçmeyeyim mi ben şimdi?

Bugüne kadar,

'' Kimseye etmem şikâyet, ağlarım ben hâlime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime
Perde-i zulmet çekilmiş, korkarım ikbâlime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime''

diyorduk.

''Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın
Denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın
Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı
Beni bensiz bıraktın, beni sensiz bıraktın''

diyorduk.

''Nemrut'un kızı yandırdı bizi
Çarptı sillesini felek misali
Sil yazımızı kurtar bizi
Çarptı sillesini felek misali
Mevla'm gör bizi

Ocağım söndü nasıl beladır
Bırakıp git ''be'', bu ne devrandır
Dünya gözümde ker beladır
Allah'tan bulasın

Kararsın bahtın yıkılsın tahtın
Yalvardım yakardım yol bulamadım
Ah olmasaydın kara yazı
Evirdim çevirdim yaranamadım
Ayandır halim

Ocağım söndü nasıl beladır
Bırakıp git ''be'' bu ne devrandır
Dünya gözümde kerbeladır
Allah'tan bulasın''

diyorduk.

''Bir teselli ver''i söylüyorduk. ''Her şey bir rüya olsa, unutarak uyansam'' mısrasını temenninin ötesine taşımaktı temennimiz.


Bugün sonunda;

''Artık hayatımdan çıksan diyorum
Bu ikili delilik sona erse
İkimiz için de en hayırlısını diliyorum
Hiç olmamış gibi davranabilmeyi
Bu yok ediciliği anlayabilmeyi
Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum

Lütfen
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun
Daha fazla tükenmeye takatim yok

Sanki aşkı öğütmeye programlı gibiyiz
Aslında bakarsan insan olarak iyiyiz
Ama daha fazlasını isteme benden yalvarırım
Ben bittim artık kalmadım
Ben bittim artık kalmadım

Lütfen
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun''

diyeceğiz.


Aslında en güzeli ''Beklenen Şarkı'' olurdu da, sözleri uymuyor.

1 ekleme:

Nazmi Hasdemir dedi ki...

fazla sevinmeyın gencler. ben bu boku azcık biliyorsam bu gunleri çok arayacaksınız. galatasaray kongresine gidecek sayı en az 20000 olmadığı surece değişen hiç bir şey olmaz.